Sıkça Sorulan Sorular

Siparişinizin durumunu Hesabım  bölümündeki Siparişlerim sayfasından istediğiniz zaman sorgulayabilirsiniz.Eğer sitemize kaydolmadan sipariş verdiyseniz , Sipariş Takip linkinde doğrudan Siparişlerim bölümüne erişebilirsiniz. Bu durumda, e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girmeniz gerekecektir.
Ayrıca, siparişiniz depodan çıkış yaptığı anda size bir e-posta ve sms göndereceğiz. 
Sipariş tarihinden itibaren 14 iş günü içinde satın aldığınız ürünü bir başka bedenle değiştirebilir veya geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz .İade işlemlerinizde e-faturanızın altındaki iade kısmını doldurunuz ve iade ürünü fatura ile birlikte gönderiniz. İade işlemleri için hesabınız kısmından siparişlerim alanından ilgili siparişiniz için iade talebinde bulunabilirsiniz.
Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığınız anda siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır. İptal işlemini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebilirsiniz.*Unutmayın kargoya verilen siparişler için iptal seçeneğiniz olmayacaktır.
Satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini;
  • Kapıda Nakit Ödeme
  • Kapıda Kredi Kartı İle Tek Çekim
  • Kredi Kartı / Banka Kartı
  • Havale / Eft
  • Seçeneklerinden tercih edeceğiniz herhangi biri ile yapabilirsiniz.
Evet. E-faturanıza alışveriş sonrası tarafınıza kargonuz ile birlikte gönderilecektir. Kargo da düşme ihtimaline karşın hesabınızda tanımlamış olduğunuz mail adresinize de gönderilecektir.
 
 
Siparişlerinizin 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslimatını sağlıyoruz.
 
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...